27/10/10 | By: studiopapagalo.gr

Στρατιωτικό Jeep ( Military Jeep )

Code : FO85002 - Κωδικός : 451-0002

Διαστάσεις : 44 x 24 x 21 cm

Ε Ξ Α Ν Τ Λ Η Θ Η Κ Ε
ΣΤΗΝ ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΔΙΑΤΙΘΕΤΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΜΟΝΤΕΛΟ
(ΕΚΔΟΣΗ:ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ 2010) ΚΑΤΑ 50% ΜΙΚΡΟΤΕΡΟ ΤΟΥ ΠΡΩΤΟΤΥΠΟΥ.
.

Όταν ήμουν μικρό παιδί, τα στρατιωτάκια μου με τα ξεφλουδισμένα χρώματά τους, ήταν φυλαγμένα σε μια κασετίνα, που ήταν αρκετά βαριά όταν την πήρα μαζί μου, για να πάω στο σπίτι του ξαδέλφου μου. Μαζί με τον ξάδελφό μου τον Guy, φάγαμε πολλές ώρες για να φτιάξουμε το ντεκόρ του τοπίου, με λόφους και δένδρα. Τα αναχώματα, τα φτιάξαμε με σακούλες γεμάτες άμμο. Τους στρατώνες και τις σκεπές των γκαράζ, τα φτιάξαμε με ξύλο. Βάλαμε κι ένα μεγάλο κόκκινο σταυρό στο νοσοκομείο. Μεταξύ των προσώπων, ήταν και δύο νοσοκόμες, που αποφασίσαμε ότι είναι οι αρραβωνιαστικιές μας. Εγώ έπαιζα το ρόλο ενός μικρού στρατιώτη με κράνος όλο χτυπήματα . ’Όταν φτιάξαμε όλο το σκηνικό, είχε φτάσει η ώρα να επιστρέψουμε σπίτι, αλλά αυτό δεν μας ένοιαζε. Περάσαμε 3-4 πολύ ευχάριστες ώρες . Με αυτή την ανάμνηση έφτιαξα αυτό το ταλαιπωρημένο Jeep φορτωμένο μ’ ένα μάτσο στρατιώτες με κράνη όλο χτυπήματα.!