26/10/10 | By: studiopapagalo.gr

Ο Κιθαρίστας ( The Guitar Player )

Code : FO85517 - Κωδικός : 453-0018


Διαστάσεις : 31 cm (Υψος)

Η μητέρα μου πάντα μου έλεγε «Franck , είσαι μια μουσική καταστροφή! …προσπαθώ να μιλάω στα φυτά μου με το «μαλακό» και συ κάθε φορά που παίζεις κιθάρα μου μαραίνεις και ένα». ʽΌταν είπα στην οικογένειά μου, ότι θέλω να αφιερωθώ στο τραγούδι, ο αδελφός μου έσκασε στα γέλια ενώ ο πατέρας μου κόντεψε να πάθει καρδιακή προσβολή. Μού είπαν ότι κανείς δεν θα ερχόταν να με δει και ότι θα μπορούσα να μπω φυλακή για διατάραξη κοινής ησυχίας …..ότι θα πέθαινα της πείνας…. ότι ήταν ένα λάθος. Τώρα, όχι μόνο όλο και περισσότερος κόσμος έρχεται να παρακολουθήσει τα κονσέρτα μου, αλλά το καλύτερο πράγμα που έχει συμβεί είναι ότι χάρις σε ότι μου πετάνε στη σκηνή, η οικογένειά μου έχει ανοίξει ένα μανάβικο ακριβώς δίπλα…